Translator

Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2011

Candy


Zapraszam do zabawy, w której wylosować można drewnianą zakładkę do książki zdobioną metodą decoupage. Zapisy będą trwały do 16-ego listopada, losowanie odbędzie się 17-ego listopada
Zasady uczestnictwa:
- zostaw do 16-ego listopada komentarz pod tym postem
- zamieść na swoim blogu zdjęcie podlinkowane do tego posta
- miło mi będzie, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- w zabawie mogą brać udział  tylko osoby posiadające bloga

79 komentarzy:

  1. to ja pierwsza ustawiam sie w kolejce po te pieknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga hip, hip hura!!!
    Uwielbiam czytać, a zakładek u mnie brak... Przyda się ;)
    Pozdrawiam.
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka rewelacja, ustawiam się w kolejce obowiązkowo...
    Podkładki na zdjęciu też urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna,to i ja chętnie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza zakładka, a że czytać uwielbiam to poproszę.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w moim candy a ja chetnie sama zabawię się u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekły mnie Twoje podkładki ;-) Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapiszę
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Ja również zgłaszam się po takie śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w moim candy i zaproszenie do Twojego! A zakładka jest śliczna i bardzo mi się przyda, bo wybieram się właśnie w najbliższym czasie do antykwariatu po zapas książek na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce po takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie także nie może zabraknąć w takiej cudnej rozdawajce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękności ja też sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ustawiam się w kolejce. ;-)

    http://kasiulkoweprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam kolejną dekupażową Koleżankę, tym bardziej, ze widzę, że wiele można się u Ciebie nauczyć :-) Chętnie do ustawiam się w kolejce po te słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczności. Zapisuję się koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. O ła jakie cuda!!! Chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam szczęścia w tych zabawach, ale zapisuje się nie tracą nadziei, dziękuje za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie ustawiam się w kolejce :) Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy. Chętnie spróbuję.

    Przy okazji zapraszam na moje candy
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pozdrawiam jesiennie, łapie swoją szanse
    adusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu tej pięknej zakładki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cukiereczki kuszące więc i ja się ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja się dopiszę :)
    info jest na moim bizuteryjnym blogu 'Myosthis'

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam!
    Dzięki za udział u mnie i ustawiam się tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  29. magiczne, zgłaszam się z nadzieją na wygraną

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szarym koncu .Świetne pracki!!!Dzieki za zaproszenie i pozdrówka ciepłe!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście, ze ustawiam się w kolejce po takie cudeńka! :):):)
    Dziękuję za zaproszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się do kolejki po te śliczności... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuje się :) Lubię czytać książki więc zakładkę chętnie przygarnę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kusząca wygrana, więc nie mogę się oprzeć :)
    pozdrawiam

    http://haftyskowerobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuje sie , zycz mi szczescia- Ag

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja chętnie spróbuję :) Piękna zakładka :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://robotkowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. to i ja zapisuję się do zabawy :) przepiękne rzeczy przygotowałaś... Pozdroofki

    OdpowiedzUsuń
  38. O zakładkę i o decoupage, I jeszcze o coś co jednocześnie jest i zakładką i decoupage... Nie ma siły, żeby mnie powstrzymać od gry... Już stoję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja też stanę a co:) może ostatni będą pierwszymi???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się zgłaszam:), czasami rzeczywiście ostatni są pierwszymi:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wezmę udział :)
    http://miss-shonali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. nie wiem czy mogę ale zgłaszam się :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się z wielką przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. grzecznie ustawiam się w kolejkę :-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się:)
    info u mnie na blogu: http://pesymistka13.blogspot.com/2011/10/konkursy_25.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za zapisanie się na moje Candy na akuku... ja również z ochotą stanę w ogonku u Ciebie, a nuz mi się poszczęści?:) Sydonia.

    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejka dluga, ale poniewaz zaprosilas, wiec sie zapisuje...
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  49. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się

    ladylena.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj dziękuję za zaproszenie i chętnie się zapisuję po słodkości:)piękne rzeczy tworzysz i pozostanę u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudna zakładka, zapisuje się i staje w bardzo długim ogonku do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna nagroda! Oj, chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście, że się ustawiam! Fajny blog prowadzisz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne i bardzo kuszące:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością staję w kolejce:) Dziękuję za odwiedziny, mogłam trafić do Ciebie, a bardzo tutaj przyjemnie i ciekawie - zostaję:)
    Pozdrowienia z Podbeskidzia:)
    BULMA

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja ustawiam sie grzecznie w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja też spróbuję :) info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam problemy techniczne ale obiecuję, że wieczorem banerek się ukarze ...
    oczywiście ustawiam się w kolejeczce!
    Agniecha
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Oczywiście staję w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. JAk tu u Ciebie milutko i candy cudowne!!Przyłączam się do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  63. staję do szeregu pragnących wygrania duszyczek :)
    tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Technika decupage jest mi zupełnie obca więc tym chętniej ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam się w kolejce do losowania, zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  66. to i ja się ustawie w kolejce, a noż widelec się uda

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja co prawda mam bloga z innej bajki,ale piękny dom i przedmioty to także moje hobby:) I chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się i ja :).
    Dzięki za udział w zabawie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  69. zapisuje się ;)
    obserwuje również!

    OdpowiedzUsuń
  70. dziekuję za zaproszenie :) chętnie zapisuję się na takie słodycze :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się z przyjemnością .Zapraszam też do mnie na candy . Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  72. ale bym była szczęśliwa jak bym wygrała cendy ,ale zobaczymy malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

✿ܓ
Dziękuję za każde pozostawione po sobie słowo ♥
Thank you so much for your lovely comments ♥