Translator

Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2012

Candy do 150-ego Obserwatora/ Giveaway



Witam ponownie wszystkich! Dziękuję bardzo za odwiedziny ( w ostatnim czasie liczniki poszły znacznie w górę ;)) i miłe słowa. Liczba obserwatorów też wyraźnie  się podniosła! :-)
W związku tym przygotowałam dla Was kolejne candy - znów będzie można wygrać zakładkę - jaką ? Niech zostanie to niespodzianką. Na pewno będzie ręcznie malowana :) Candy będzie trwać, aż do momentu pojawienia się 150-ego Obserwatora :)
Zasady candy:
- zostaw do  komentarz pod tym postem
- zamieść na swoim blogu zdjęcie podlinkowane do tego posta
- miło mi będzie, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale nie jest to konieczne
- tym razem do zabawy zapraszam również osoby anonimowe - proszę o zostawienie maila

Hi !
Thank you very much for  visits here and  words. It's really very nice. Because of many observes from countries other than Poland this giveaway is also for you :) The prize - a handmade bookmark as you can see on the photo.
Rules:
- leave a comment
- put a banner from right top corner on your blog ( people who don't lead a blog can also leave a comment with e - mail address


P. S. Przypominam o głosowaniu na Artystycznego Bloga Roku:
Aby oddać głos na mój blog( blog nr 2) należy wysłać SMS o treści TYP.BLOG.2 na numer 71480. Koszt SMS to 1,23zł z VAT. Dziękuję za każdy oddany głos :-)

Pozdrawiam cieplutko!
Magda

71 komentarzy:

  1. Miło mi będzie wziąć udział w zabawi candy. Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, dziękuję za zaproszenie i rzecz jasna skorzystam:)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, bardzo chętnie zgłoszę się i zapiszę na takie fajniutkie Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, taką zakładeczkę to ja poproszę. Zapraszam przy okazji na candy u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje zakładki, więc staję w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:) sms wysłany- trzymam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się ustawię w kolejce. Wspaniały cukieras.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i miłe słowa oraz za zaproszenie. Bardzo lubię czytać książki i czasem czytam nawet kilka na raz, dlatego przydałaby mi się kolejna zakładka. To też ustawię się w kolejeczce. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że się zapisuję :) informacja na moim blogu: http://kotlewska.blogspot.com/,
    pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twoich zakładkach od pierwszego wejrzenia. Bardzo lubię czytać. Jestem już Twoim obserwatorem i zamieszczam banerek u siebie Pozdrawiam cieplutko. Renata
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Zakładki cudo wiec staję grzecznie w "ogonku"

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam z rewizytą :-) i jestem pod wrażeniem wszystkich twoich tworków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podobają Twoje "wytworki", nawet mój Mąż jest pod wrażeniem. Ustawiam się więc w kolejce :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu :) Zakładki rewelacyjne. Świetna forma

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki są super. Mnie zależy na jak najszybszym losowaniu a wkład w czas dobicia do finału też mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super zakładki robisz:)
    zgłaszam się z przyjemnością i dołączam do obserwatorów;)
    pozdrawiam,
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    Witam, jestem tutaj pierwszy raz. bardzo mi sie tutaj podoba:0

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że nie odpuszczę :D
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    małgosia143@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście staję w kolejce, uwielbiam Twoje domki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne te Twoje zakładki , chętnie się stanę posiadaczką jednej :)

    pozdrawiam
    Ag
    avrea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Melduje ze dotrałam do Twojego bloga i jestem pełna podziwu i motywacji do tworzenia:) Staje w kolejce na candy:) pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi się Twoje prace. mają swój klimat..
    i ja zapraszam na candy u mnie;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło poznać
    wezmą udział z przyjemnością

    Julia,
    Mołdawia

    http://julmiron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się z miłą chęcią! Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Хочу сЪесть такую конфетку;)))))
    http://chrem230229.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oj przydałaby mi się taka zakładeczka:)
    z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne dodatki, naprawdę śliczne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy:) Lubię czytać, więc przydałaby mi się zakładka.
    Jestem zachwycona tym co zobaczyłam na Twoim blogu, piękne rzeczy tworzysz. Oczywiście zostaje obserwatorem.
    Pozdrawiam.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że mogą zapisywać się też anonimy! :) Staję więc w kolejce iza_we34@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też staję w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na łapanie licznika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej to ja sie szybciutko zapisuje i dziekuje za od

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za zaproszenie :)
    A ja myślałam, że jestem już Twoim obserwatorem, ale jednak nie znalazłam się! Nadrabiam z przyjemnością :)
    Chętnie się zapiszę na Twoje candy :) I już biegnę umieścić banerek, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny blog prowadzisz,gratuluję. ;-) z chęcią dołączam do obserwatorów. Udanego tygodnia,pozdrawiam serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  35. Również zgłaszam się do udziału w zabawie. Pozdrawiam Asia :) asiolek152@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. to i ja sie ustawiam i obserwatorem zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się jak zapowiedziałam i liczę na wygraną ;) Zdjęcie już podlinkowałam a Obserwatorem jestem, a jakże!

    Pozdrawiam

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w tym długaśnym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie dołączę do zabawy....
    jednak... nie widze, gdzie masz listę obserwatorów, a mój blogger świruje już od kilku miesięcy i nie umiem tego naprawić... - mogę dodać do obserwowanych tylko za pomocą tamtego guziczka :) kiedy klikam na samej górze w opcjach niestety on mnie nie zauważa...
    może mogłabyś dodać takie pole? chętnie dołączę do obserwatorów, ale nie mam jak! :(

    OdpowiedzUsuń
  40. :) :) zostałam obserwatorką! Piękne prace tworzysz, zamierzam tu zaglądać :) powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję w progu z nadzieją na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się zapisuję, bo zakładki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam:) Zgłaszam się do zabawy. Blog już dodałam do obserwowanych i będę to robić z przyjemnością bo cudne rzeczy tworzysz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :) Obserwuję :) Baner w zakładce konkursy w Jarkowych bazgrołach

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaprosiłaś mnie, zajrzałam i.. zgłaszam się :)
    http://siostrostwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj :)
    Zakładek nigdy dość, więc z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja się zgłoszę.:) Banerek w zakładce Konkursy.:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne domki, podziwiam wytrwałość w ich malowaniu, z przyjemnością przyłozyłam rękę do powiększenia grona obserwatorów i skorzystałam z zaproszenia na Candy

    OdpowiedzUsuń
  49. Głowę dałabym uciąć (oj już bym jej nie miała), byłam pewna że jesteś wśród obserwowanych przeze mnie blogów, ale dzisiaj dopiero przeniosłam z czytnika do obserwowanych!
    nadrobiłam niedopatrzenie i zasłużyłam chyba ,by zapisać się na losowanie;-))))

    OdpowiedzUsuń
  50. Magda...przesyłam pozdrowienia z Czech blog bardzo ładny ....... Jana

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozdrawiam serdecznie,niedawno rozpoczęłam przygodę z decu,obserwuję twój blog i podziwiam,zapisuję się ,może dopisze mi szczęście
    Anna z pomorskiego annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i ja po te śliczne skarby:). Dzięki za udział w za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi, truly nice blog! I love your handmade bookmarks!
    I am going to post your giveaway button on my sidebare!
    I am a having a giveaway as well...You're welcome to join it!
    When your giveaway is ending?
    Ciao Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  54. Pomysłowe! Prześliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja będę organizowała dzieciakom konkurs na zakładki... :)
    a u Ciebie spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja się przyłączam i obserwuje jeszcze tylko 2 osoby no niezłe grano obserwujących posiadasz, pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Piekne sa te zakladki, musze i ja szczescia sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja chętnie zapisuję się do tej kolejki. Twój blog czytam i oglądam bardzo często. I podziwiam!!!! Joanna jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

✿ܓ
Dziękuję za każde pozostawione po sobie słowo ♥
Thank you so much for your lovely comments ♥