Translator

Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2011

Bardzo długi post

W związku z tym, że na wielu blogach czuć już magię świąt, sama postanowiłam podzielić się swoim adwentowym iświecznikami :)
 

 Dziś otrzymałam niespodziankę od Pinezki  , ponieważ   zostałam  Jej 100tnym obserwatorem :)
 Woreczek i pinezki (świetny pomysł) są przepiękne :-) Bardzo dziękuję ! :-)

Poza tym przemycę jeszcze zdjęcia pierniczków:


































A dla zainteresowanych  podaję przepis na pierniczki:
2 szkl. mąki
2 jajka
3/4 szkl. cukru
łyżka masła
2 łyżki miodu
płaska łyżeczka sody
łyżeczka przyprawy do piernika
Do przesianej mąki dodać rozpuszczony gorący miód i wymieszać łyżką. Dodać cukier, sodę, przyprawę, a gdy przestygnie masło i jajka. Wyrobić dokładnie aż będzie gładkie. Gotowe rozwałkować na posypanej mąką stolnicy, wykrawać pierniczki, smarować rozmąconym jajkiem. (Jeśli ciasto byłoby zbyt tępe dodać śmietanę)

Zdjęcia transferowych tac:

Na dokładkę zdjęcie blaszaka na świeczkę  z "Biedronki" :D


I jeszcze zdjęcia stołu:


Mam nadzieję, że wytrwałyście jakoś do końca :-) Jeszcze raz bardzo dziękuję Pinezko za dzisiejszą niespodziankę. Pozdrawiam cieplutko, M

41 komentarzy:

  1. Pierniczki wyglądają smakowicie...
    a pomysł Pinezki fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne tace i pierniczki pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALEZ TE PIERNICZKI SMAKOWICIE WYGLADAJĄ, TAKIE ŚNIEZNE. TACKI SUPER, PO PROSTU SUPER. PUSZKE W BIEDRONCE TEZ WIDZIAŁAM I TAK SIE ZASTANAWIAŁAM KUPIĆ NIE KUPIĆ????....MOGŁAM KUPIĆ HE HE AHAI JESZCZE MI SIE BARDZO PODOBA TA MISECZKA W KTÓREJ SA PIERNICZKI;-) POZDRAWIAM CIEPLUTKO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie! Wspaniałe tace i śliczny świecznik... Nie mówiąc już o nakryciu stołu, które wprawiło mnie w zachwyt :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam Cię Magdo teraz na Twoim blogu. Dziękuję za zdjęcie i miłe słowo.
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  6. tacki wspaniałe, sama w ten weekend przymierzam się do pierwszego transferowania i mam stracha czy wyjdzie ;)pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję ze przyłączenie się do mikołajkowego losowania reniferka :)

    super te trnsfery, a jak je robisz??

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice blog,have a good weekend from Tenerife!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wstępie bardzo poproszę o przepis na pierniczki bo zupełnie inne od moich są i wyglądają przepysznie!!!.
    Po drugie - poproszę o przepis na te napisy na tacach bo też super.
    Po trzecie - super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te transfery mnie zainteresowały, muszę się bliżej przyjrzeć :) Pięknie u Ciebie, świątecznie...chętnie bym zrobiła pierniczki, ale nie mam w czym upiec, więc pozostaje mi tylko oglądanie.
    Zapraszam Cię do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiscie ze wytrwalam:)
    Swieczniki adwentowe masz sliczne, ja zdolalam tylko jeden zrobic:)
    Tace z grafikami swietne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tace wyszły Ci przepiękne , adwentowe świeczniki zresztą też , za przepis na pierniczki wielkie dzięki , właśnie poszukiwałam jakiegoś dobrego :) . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest śliczne! I mnóstwo tego na jeden raz:). stroiki adwentowe mnie urzekły.......

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczki piękne,i ten lukier mmmmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  15. pierniczki wyglądają niesamowicei apetycznie :) Adwentowe świeczniki prześliczne, a tace to już po prostu mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tacki wyszly piękne a i ciacho chętnie bym schrupala. Pozdrawiam i życze udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno skorzystam z przepisu:))ile masz ładnych drobiazgów:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Magda! Thanks for visiting my blog! Owww... your cookies look delicious! And your advent decorations are beautiful!
    Greetings from the Netherlands!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana cudowności czynisz!Dziękuję za zapisanie się na moje candy!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jak u Ciebie cudownie i klimatycznie...jestem oczarowana.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. dear magda
    thank you so much for visiting my blog and for your kind words! Congrats on your decorations, house and crafts!
    have a lovely advent period!!!

    hugs federica

    OdpowiedzUsuń
  22. Świeczniki adwentowe bajeczne jeden piękniejszy od drugiego,a blaszak cudo!!! Miłego dnia i pozdrawiam serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Informuję że wygrałaś moje candy mikołajkowe:)
    Proszę o podanie adresu do wysyłki na mojego maila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne pomysły na świeczniki (przepis na pierniczki na pewno będzie wypróbowany) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierniczki kuszące, świeczniki oryginalne a tace przepiękne.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie
    Malgonia

    http://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny świecznik:) Pierniczki aż tu pachną :) tace są świetne. Zapraszam na moje świąteczne CANDY: http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny nastrój u Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! Na pewno skorzystam z przepisu ;-)
    małgosia.klin@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie i bardzo świątecznie... cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Transferowe tacki są przepiękne,napatrzeć się nie mogę,kiedyś taką u Ciebie zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczności!!!Dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękujemy za udział w Candy w Twórczym Zakątku :) pozdrawiamy serdecznie i życzymy powodzenia
    A tak na marginesie to wspaniale tu u Ciebie jest :) tak jakoś klimatycznie......wsiąkam w przeglądanie .....

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te Twoje tace. Proste i urocze. Super efekt. A pierniczki wyglądają smakowicie, chociaż jeszcze bardziej moją uwagę przykuła miseczka, w której się znajdują. Zdradzisz sekret gdzie mogę taką dostać, bo mam paterę i talerze z tej serii, a miseczka też by się przydała do kompletu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te tace i świece. Pierniczki pysznie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne tace, lubię te motywy graficzne z GraficsFairy:)
    Zaczynam doceniać zasadę "im mniej, tym lepiej"

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też marzę o tacy z takimi napisami. Tacę już mam więc jestem w połowie drogi:-) ale co z transferami?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

✿ܓ
Dziękuję za każde pozostawione po sobie słowo ♥
Thank you so much for your lovely comments ♥